Cześć. Kolejny stworzony przeze mnie temat o kategorii "Zbiór" . Otóż, chciałbym abyśmy umieszczali tutaj gotowe komendy które można wykorzystać w mapce/skrypcie. Jak macie jakieś trudniejsze komendy, to tłumaczcie co oznacza co. Zaczynam:
/ZYCIE
Jak wiadomo, jest to najczęściej używana komenda, znana także jako "/100hp".
if(strcmp(cmdtext, "/zycie", true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid, -100); SendClientMessage(playerid,K_CZERWONY, "Kupiłeś życie za 100$"); return 1; }
/kamizelka
Jest to druga najbardziej znana komenda (nie licząc teleportów ), która występuje często także jako "/armor".
if(strcmp(cmdtext, "/kamizelka", true) == 0) { SetPlayerArmour(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid, -50); SendClientMessage(playerid,K_CZERWONY, "Kupiłeś kamizelkę za 50$"); return 1; }
/kill
Komenda "która nas zabija" dosłownie. Nie znam innych nazw tej komendy.
if(strcmp(cmdtext, "/kill", true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0.0); return 1; }
Offline
No to ja dodam parę od siebie
Daje nam bronie:
if (strcmp(cmdtext, "/bronie", true)==0){ GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 9, 500); GivePlayerMoney(playerid,-5000); SendClientMessage(playerid, K_ZIELONY, "Kupiłeś bronie za 5000$"); return 1; }
Czyści czat:
if (!strcmp("/c", cmdtext, true)) { SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); SendClientMessageToAll(0x000000AA, " "); return 1; }
Offline
/elegy
Stworzy przed nami pojazd Elegy.
if (strcmp(cmdtext, "/elegy", true)==0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); CreateVehicle(562,x + 3,y,z + 1,0,-1,-1, 9999); GivePlayerMoney(playerid, -10); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF00, "Kupiłes/aś Elegy "); return 1; }
/siema
Komenda po której na chacie wyskoczy powitanie. Jak widać po kodzie, najpierw należy zdefiniować kolor.
if(strcmp(cmdtext, "/siema", true) == 0) { new string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "%s mówi siema",name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string); return 1; }
/tune
Komenda ta stuninguje nasze auto.
if(strcmp(cmdtext, "/tune", true) == 0){ if (GetPlayerMoney(playerid) > 499){ GivePlayerMoney(playerid,-500); new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(carid,1010); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1078); //ELEGY switch(GetVehicleModel(carid)) { case 562: { ChangeVehiclePaintjob(carid,2); AddVehicleComponent(carid,1010); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1034); AddVehicleComponent(carid,1041); AddVehicleComponent(carid,1040); AddVehicleComponent(carid,1147); AddVehicleComponent(carid,1171); AddVehicleComponent(carid,1148); AddVehicleComponent(carid,1035); AddVehicleComponent(carid,1078); AddVehicleComponent(carid,1039); } } //JESTER switch(GetVehicleModel(carid)) { case 559: { ChangeVehiclePaintjob(carid,2); AddVehicleComponent(carid,1010); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1078); AddVehicleComponent(carid,1034); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1065); AddVehicleComponent(carid,1068); AddVehicleComponent(carid,1160); AddVehicleComponent(carid,1159); AddVehicleComponent(carid,1158); AddVehicleComponent(carid,1072); AddVehicleComponent(carid,1070); } } //URANUS switch(GetVehicleModel(carid)) { case 558: { ChangeVehiclePaintjob(carid,2); AddVehicleComponent(carid,1010); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1078); AddVehicleComponent(carid,1089); AddVehicleComponent(carid,1165); AddVehicleComponent(carid,1166); AddVehicleComponent(carid,1164); AddVehicleComponent(carid,1078); AddVehicleComponent(carid,1091); AddVehicleComponent(carid,1168); AddVehicleComponent(carid,1095); AddVehicleComponent(carid,1093); } } //SULTAN switch(GetVehicleModel(carid)) { case 560: { ChangeVehiclePaintjob(carid,2); AddVehicleComponent(carid,1010); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1078); AddVehicleComponent(carid,1029); AddVehicleComponent(carid,1033); AddVehicleComponent(carid,1027); AddVehicleComponent(carid,1026); AddVehicleComponent(carid,1139); AddVehicleComponent(carid,1140); AddVehicleComponent(carid,1170); } } //FLASH switch(GetVehicleModel(carid)) { case 565: { ChangeVehiclePaintjob(carid,2); AddVehicleComponent(carid,1010); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1078); AddVehicleComponent(carid,1045); AddVehicleComponent(carid,1050); AddVehicleComponent(carid,1048); AddVehicleComponent(carid,1052); AddVehicleComponent(carid,1053); AddVehicleComponent(carid,1151); AddVehicleComponent(carid,1152); } } //STRATUM switch(GetVehicleModel(carid)) { case 561: { ChangeVehiclePaintjob(carid,2); AddVehicleComponent(carid,1010); AddVehicleComponent(carid,1087); AddVehicleComponent(carid,1078); AddVehicleComponent(carid,1061); AddVehicleComponent(carid,1050); AddVehicleComponent(carid,1060); AddVehicleComponent(carid,1059); AddVehicleComponent(carid,1053); AddVehicleComponent(carid,1063); AddVehicleComponent(carid,1057); AddVehicleComponent(carid,1156); AddVehicleComponent(carid,1157); } } ChangeVehicleColor(carid,93,79); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Stuningowałeś Pojazd!"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Nie masz tyle pieniędzy!"); } return 1; }
/odlicz
Jest to komenda na odliczanie.
Na górze mapki/skryptu dajemy:
new Count = 3; new CountText[3][5] ={ "~r~1", "~r~2", "~r~3" };
A w OnPlayerCommandText to:
if (strcmp(cmdtext, "/odlicz", true)==0) { { if(Count >= 3) { SendClientMessage(playerid,BIALY, "Odliczanie rozpoczęte!"); CountDown(); }else{ SendClientMessage(playerid,CZERWONY, "Poczekaj aż skończy się to odliczanie!"); } } return 1; }
/skinid
Wyświetla nam, jakie ID ma nasz obecny skin. Może powodować warninga, ale mapka nadal się skompiluje.
if(strcmp(cmdtext, "/skinid", true) == 0) { new str[128]; format(str, sizeof(str), "Twój skin ma ID %d", GetPlayerSkin(playerid)); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, str); return 1; }
/wysiadz
Wyrzuca nas z pojazdu.
if(Strumph(cmdtext,"/wysiadz",true)==0) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); return 1; }
Ostatnio edytowany przez dadas96 (2011-05-01 23:50:35)
Offline