Ogłoszenie

Mega-Addons.xaa.pl - Mega dodatki do gier ! Dodatki do gier do pobrania za darmo.

Mega-Addons - Mega dodatki do gier !

  • Index
  •  » Pawn
  •  » Gotowe komendy nadające się do umieszczenia ich w mapce. Zbiór!

#1 2011-04-28 22:44:13

 dadas96

Moderator

9632498
Call me!
Skąd: RGZ/Lidzbark Warmiński
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 25
Punktów :   
WWW

Gotowe komendy nadające się do umieszczenia ich w mapce. Zbiór!

Cześć. Kolejny stworzony przeze mnie temat o kategorii "Zbiór" . Otóż, chciałbym abyśmy umieszczali tutaj gotowe komendy które można wykorzystać w mapce/skrypcie. Jak macie jakieś trudniejsze komendy, to tłumaczcie co oznacza co. Zaczynam:


/ZYCIE
Jak wiadomo, jest to najczęściej używana komenda, znana także jako "/100hp".

Kod:

if(strcmp(cmdtext, "/zycie", true) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
GivePlayerMoney(playerid, -100);
SendClientMessage(playerid,K_CZERWONY, "Kupiłeś życie za 100$");
return 1;
}




/kamizelka
Jest to druga najbardziej znana komenda (nie licząc teleportów ), która występuje często także jako "/armor".

Kod:

if(strcmp(cmdtext, "/kamizelka", true) == 0)
{
SetPlayerArmour(playerid,100);
GivePlayerMoney(playerid, -50);
SendClientMessage(playerid,K_CZERWONY, "Kupiłeś kamizelkę za 50$");
return 1;
}




/kill
Komenda "która nas zabija" dosłownie. Nie znam innych nazw tej komendy.


Kod:

if(strcmp(cmdtext, "/kill", true) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,0.0);
return 1;
}

Offline

 

#2 2011-04-30 21:51:05

 .QuQu.

Administrator Serwera

22755099
Call me!
Skąd: Lidzbark Wamiński
Zarejestrowany: 2011-04-21
Posty: 318
Punktów :   
WWW

Re: Gotowe komendy nadające się do umieszczenia ich w mapce. Zbiór!

No to ja dodam parę od siebie

Daje nam bronie:

Kod:

if (strcmp(cmdtext, "/bronie", true)==0){
GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 9, 500);
GivePlayerMoney(playerid,-5000);
SendClientMessage(playerid, K_ZIELONY, "Kupiłeś bronie za 5000$");
return 1;
}

Czyści czat:

Kod:

if (!strcmp("/c", cmdtext, true))
{
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
SendClientMessageToAll(0x000000AA, " ");
return 1;
}

Zapraszam [SA:MP]:91.203.223.75:7954

Offline

 

#3 2011-05-01 01:10:53

 dadas96

Moderator

9632498
Call me!
Skąd: RGZ/Lidzbark Warmiński
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 25
Punktów :   
WWW

Re: Gotowe komendy nadające się do umieszczenia ich w mapce. Zbiór!

/elegy
Stworzy przed nami pojazd Elegy.

Kod:

if (strcmp(cmdtext, "/elegy", true)==0) 
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
CreateVehicle(562,x + 3,y,z + 1,0,-1,-1, 9999);
GivePlayerMoney(playerid, -10);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF00, "Kupiłes/aś Elegy ");
return 1;
}




/siema
Komenda po której na chacie wyskoczy powitanie. Jak widać po kodzie, najpierw należy zdefiniować kolor.

Kod:

if(strcmp(cmdtext, "/siema", true) == 0)
{
new string[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), "%s mówi siema",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
return 1;
}




/tune
Komenda ta stuninguje nasze auto.

Kod:

if(strcmp(cmdtext, "/tune", true) == 0){
    if (GetPlayerMoney(playerid) > 499){
  GivePlayerMoney(playerid,-500);
new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
AddVehicleComponent(carid,1010);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1078);
//ELEGY
switch(GetVehicleModel(carid))
{
case 562:
{
ChangeVehiclePaintjob(carid,2);
AddVehicleComponent(carid,1010);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1034);
AddVehicleComponent(carid,1041);
AddVehicleComponent(carid,1040);
AddVehicleComponent(carid,1147);
AddVehicleComponent(carid,1171);
AddVehicleComponent(carid,1148);
AddVehicleComponent(carid,1035);
AddVehicleComponent(carid,1078);
AddVehicleComponent(carid,1039);
}
}
//JESTER
switch(GetVehicleModel(carid))
{
case 559:
{
ChangeVehiclePaintjob(carid,2);
AddVehicleComponent(carid,1010);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1078);
AddVehicleComponent(carid,1034);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1065);
AddVehicleComponent(carid,1068);
AddVehicleComponent(carid,1160);
AddVehicleComponent(carid,1159);
AddVehicleComponent(carid,1158);
AddVehicleComponent(carid,1072);
AddVehicleComponent(carid,1070);
}
}
//URANUS
switch(GetVehicleModel(carid))
{
case 558:
{
ChangeVehiclePaintjob(carid,2);
AddVehicleComponent(carid,1010);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1078);
AddVehicleComponent(carid,1089);
AddVehicleComponent(carid,1165);
AddVehicleComponent(carid,1166);
AddVehicleComponent(carid,1164);
AddVehicleComponent(carid,1078);
AddVehicleComponent(carid,1091);
AddVehicleComponent(carid,1168);
AddVehicleComponent(carid,1095);
AddVehicleComponent(carid,1093);
}
}
//SULTAN
switch(GetVehicleModel(carid))
{
case 560:
{
ChangeVehiclePaintjob(carid,2);
AddVehicleComponent(carid,1010);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1078);
AddVehicleComponent(carid,1029);
AddVehicleComponent(carid,1033);
AddVehicleComponent(carid,1027);
AddVehicleComponent(carid,1026);
AddVehicleComponent(carid,1139);
AddVehicleComponent(carid,1140);
AddVehicleComponent(carid,1170);
}
}
//FLASH
switch(GetVehicleModel(carid))
{
case 565:
{
ChangeVehiclePaintjob(carid,2);
AddVehicleComponent(carid,1010);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1078);
AddVehicleComponent(carid,1045);
AddVehicleComponent(carid,1050);
AddVehicleComponent(carid,1048);
AddVehicleComponent(carid,1052);
AddVehicleComponent(carid,1053);
AddVehicleComponent(carid,1151);
AddVehicleComponent(carid,1152);
}
}
//STRATUM
switch(GetVehicleModel(carid))
{
case 561:
{
ChangeVehiclePaintjob(carid,2);
AddVehicleComponent(carid,1010);
AddVehicleComponent(carid,1087);
AddVehicleComponent(carid,1078);
AddVehicleComponent(carid,1061);
AddVehicleComponent(carid,1050);
AddVehicleComponent(carid,1060);
AddVehicleComponent(carid,1059);
AddVehicleComponent(carid,1053);
AddVehicleComponent(carid,1063);
AddVehicleComponent(carid,1057);
AddVehicleComponent(carid,1156);
AddVehicleComponent(carid,1157);
}
}
ChangeVehicleColor(carid,93,79);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Stuningowałeś Pojazd!");
 }else{
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Nie masz tyle pieniędzy!");
}
return 1;
}




/odlicz
Jest to komenda na odliczanie.


Na górze mapki/skryptu dajemy:

Kod:

new Count = 3;
new CountText[3][5] ={
"~r~1",
"~r~2",
"~r~3"
};




A w OnPlayerCommandText to:

Kod:

if (strcmp(cmdtext, "/odlicz", true)==0) {
    {
        if(Count >= 3)
        {
            SendClientMessage(playerid,BIALY, "Odliczanie rozpoczęte!");
            CountDown();
        }else{
            SendClientMessage(playerid,CZERWONY, "Poczekaj aż skończy się to odliczanie!");
        }
    }
    return 1;
    }



/skinid
Wyświetla nam, jakie ID ma nasz obecny skin. Może powodować warninga, ale mapka nadal się skompiluje.

Kod:

if(strcmp(cmdtext, "/skinid", true) == 0)
{
   new str[128];
   format(str, sizeof(str), "Twój skin ma ID %d", GetPlayerSkin(playerid));
   SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, str);
return 1;
}



/wysiadz
Wyrzuca nas z pojazdu.

Kod:

if(Strumph(cmdtext,"/wysiadz",true)==0)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
return 1;
}

Ostatnio edytowany przez dadas96 (2011-05-01 23:50:35)

Offline

 
  • Index
  •  » Pawn
  •  » Gotowe komendy nadające się do umieszczenia ich w mapce. Zbiór!
www.mega-addons.xaa.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plkartki na urodziny nowoczesne zaproszenia