Ogłoszenie

Mega-Addons.xaa.pl - Mega dodatki do gier ! Dodatki do gier do pobrania za darmo.

Mega-Addons - Mega dodatki do gier !

  • Index
  •  » Pawn
  •  » [PORADNIK]Umieszczanie obiektów w mapie lub skrypcie.

#1 2011-04-28 21:54:13

 dadas96

Moderator

9632498
Call me!
Skąd: RGZ/Lidzbark Warmiński
Zarejestrowany: 2011-04-22
Posty: 25
Punktów :   
WWW

[PORADNIK]Umieszczanie obiektów w mapie lub skrypcie.

Witam. Napisałem ten poradnik dla tych którzy dopiero uczą się języka PAWN. Wyjaśnię w nim jak dodawać obiekty w skrypcie a jak w mapie. Zaczynam.

Obiekty które chcemy wrzucić do mapki serwera należy wklepać w tym publicku:

Kod:

public OnGameModeInit()
{
    //Tu obiekty
    return 1;
}

A obiekty które chcemy wrzucić do skryptu należy dać do tego publicka:

Kod:

public OnFilterScriptInit()
{
    //Tu obiekty
    return 1;
}

Poradnik mały, ale dzięki niemu możemy uniknąć wielu problemów związanych z brakiem obiektów na naszym serwerze.
Teraz powinno być coraz mniej pytań typu "Dla czego nie mam obiektuw na serwie kture znajdują sieł w skrypcie w publicku OnGameModeInit??!!"
PS. Błędy ortograficzne znajdują się w powyższym cytacie umyślnie

Offline

 

#2 2011-04-28 22:19:22

 .QuQu.

Administrator Serwera

22755099
Call me!
Skąd: Lidzbark Wamiński
Zarejestrowany: 2011-04-21
Posty: 318
Punktów :   
WWW

Re: [PORADNIK]Umieszczanie obiektów w mapie lub skrypcie.

Dobrze ale strasznie ogółowo xD ja napisze krok po kroku:

Krok 1

Wchodzimy w :C:\Program Files\MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources\nazwa_MAPKI

Mamy ją w rozszerzeniu [.map] zmieniamy je na [.txt] lub [.pwn] i kopiujemy to co jest w tym pliku (nasze obiekty)

Przykładowy obiekt:

Kod:

<map edf:definitions="editor_main">
<object id="object (freight_SFW33) (1)" doublesided="false" model="9585" interior="0" dimension="0" posX="-3028.1962890625" posY="1625.18359375" posZ="-1.6495628356934" rotX="0" rotY="0" rotZ="0" />
</map>

Krok 2

Wchodzimy na: www.convertffs.com(Konwerter obiektów) wklejamy nasze obiekty z pliku .pwn i naciskamy "Convert"

Krok 3

Mamy kod PAWN np.:

Kod:

CreateObject(9585,-3028.19628906,1625.18359375,-1.64956284,0.00000000,0.00000000,0.00000000);

Krok 4

Dodajemy przed obiektem to:

Kod:

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit(){
//nasze obiekty
return 1;
}

Krok 5

Całość powinna wyglądać tak:

Kod:

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit(){
CreateObject(9585,-3028.19628906,1625.18359375,-1.64956284,0.00000000,0.00000000,0.00000000);
//dalsze obiekty
return 1;
}

Zapraszam [SA:MP]:91.203.223.75:7954

Offline

 
  • Index
  •  » Pawn
  •  » [PORADNIK]Umieszczanie obiektów w mapie lub skrypcie.
www.mega-addons.xaa.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plpomysł na winietki