- Forum Serwera Wymiataczy[PSW] http://www.server-wymiataczy.pun.pl/index.php - Pawn http://www.server-wymiataczy.pun.pl/viewforum.php?id=8 - [PORADNIK]Jak napisać animacje na komendy. Dwa typy animacji! http://www.server-wymiataczy.pun.pl/viewtopic.php?id=18 |
dadas96 - 2011-04-28 21:50:58 |
Siemka. Pokażę Wam jak zrobić animacje. Najpierw pokażę animacje specjalne. Kod:0 - SPECIAL_ACTION_NONE 2 - SPECIAL_ACTION_USEJETPACK 5 - SPECIAL_ACTION_DANCE1 6 - SPECIAL_ACTION_DANCE2 7 - SPECIAL_ACTION_DANCE3 8 - SPECIAL_ACTION_DANCE4 10 - SPECIAL_ACTION_HANDSUP 11 - SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE 12 - SPECIAL_ACTION_SITTING 13 - SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE 20 - SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 21 - SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY 22 - SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE 23 - SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK A teraz funkcja animacji: Kod:SetPlayerSpecialAction(playerid, nazwa lub ID animacji); Teraz zrobimy z tego komendę: Kod:if(strcmp(cmd, "/tancz", true) == 0) { Pod spodem: Kod:SetPlayerSpecialAction(playerid, 5); I znów pod spodem: Kod:return 1; } Można użyć drugiego sposobu: Kod:if(strcmp(cmd, "/tancz", true) == 0) { Pod spodem: Kod:SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE1); I znów pod spodem: Kod:return 1; } Jaka jest różnica w drugiej komendzie? A taka, że zamiast ID specjalnej animacji podałem jej nazwę. Kod:if (strcmp(cmdtext,"/lez", true)==0) { Następnie uruchamiamy animacje: Kod:ApplyAnimation(playerid,"BEACH","LAY_BAC_LOOP",4.1,1,1,1,1,1); W funkcji włączenia animacji nie interesuje nas nic poza grupą w której znajduje się animacja, moja znajduje się w "BEACH" a także nazwą animacji, "LAY_BAC_LOOP". Kod:SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Animacja włączona"); A teraz zakończenie: Kod:return 1; } I tyle :) Mam nadzieję, że się przyda ;p |